منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 07-01-2018, 12:45 PM
قديم 07-01-2018, 12:45 PM
 
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
الإقامه : علي اي واحده فوق الخمسين
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,927

مـــوقـــوف

الإقامة : علي اي واحده فوق الخمسين
المشاركات : 1,927
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Mody Gabo 227 غير متصل

افتراضي حماتي ومراتي 2

القصه اللي فاتت هي اني عرفت ان مراتي وامها بيعملوا سحاق مع بعض وما اعترضتش وقولت لمراتي عاديه لما تريحي ماما وده الجزء التاني
المره ديه في بيت حماتي
مراتي كلمتني وقالت لي انا رايحه لماما وابقي تعالي من الشغل علينا قولت لها تمام عاده لما برجع من الشغل خصوصا لو هاروح لحماتي لازم اروح البيت اغير هدومي عشان ابقي براحتي واخرج من مود البدله واللبس الرسمي روحت البيت وخدت دش وغير ونزلت علي حماتي دخلت وبعد السلام وكده عرفت ان مراتي وامها لوحدهم في البيت واولادي عند خالتهم هاتجييهم وهي جايه
نخش في القصه لقيت مراتي لابسه بدي كت بدون سنتيان وبنطلون بيجامه قطن خفيف لونه لبني انا بعشقه عليها وحست انا مش لابسه اندر وسألتها جاوبت اه الجو حر وانا مش ناقصه تلزيق بوستها ومسكت بزها وديه عادتي معاه عادي وامها قاعده قالتلي اتلموا وضحكنا وحماتي كانت لابسه عبايه بيت عاديه وعرفت بعد كده انها مش لابسه حاجه تحتها انا عموما بشوف طيز حماتي بتعب نفسيا وكانت قاعده علي السرير يتتفرج علي التلفزيون روحت لمراتي المطبخ ولزقت فيها من ورا وحسيت زبري وقف في فلقتها قالت لي اهبط بقي مش عايزين فضايح استنا لما نروح سألتها امك مالها شكلها قالب ليه مش عادتها انتوا عملتوا حاجه النهارده مع بعض قالتلي كنا ناوين ووزعنا العيال عند اختي بس انت رجعت بدري بوظت الليله عليها انت ما اخدتش بالك اني مش لابسه حاجه تحت البنطلون والبدي وديه مش عاده مراتي بره البيت ايا كان المكان وفي البيت لازم تلبس هدومها عادي وتلبس اندر من غير سنتيان وهي كمان مش لابسه حاجه تحت العبايه وانت بترن الجرس لبسنا وكنا يا دوب بنبداء قولت لها خلاص انزل تاني واعملوا اللي انوا عايزينه ما كده كده عارف وماما عارفه اني عارف وشوفتكم قبل كده ايه المشكله قالتلي شوفتنا بس قومنا علي طول قولتلها مفيش مشكله خش كملي وانا هنا في الريسبشن هاتفرج علي التليفزيون قالتلي ماما ممكن تتكسف قولتلها هاتتكسف مني انا داخل لها وفعلا دخلت عليها خدت بالي انها مش لابسه سنتيان وبزازها مدلدلين علي بطنها وقلتلها مالك يا موزه فيه ايه قالت مفيش قولتلها انا بوظت عليكي الليله وضحكت وقولتلها قومي يالا وانا هاخرج بره قالتلي خلاص الموضوع مش مهم قوي قولتلها لا طبعا مهم جدا لراحتك وندهت لمراتي وقولتلها يالا يا حبيبي وانا هاقعد بره بس انا حابب اتفرج عليكي يا قلبي و مراتي ردت وقالت لي شويه كده لوحدنا الاول وسبتهم فعلا وخرجت اتفرج علي التليفزيون وبعد عشر دقايق دخلت لقيت اجمل واروع منظر في حياتي حماتي نايمه علي ظهرها ومراتي مفلقسه وبتلحس كسها انا زبري كان هاينفجر في لحظه وقفت اتفرج علي المنظر وماسك نفسي بالعافيه شويه ولقيت حماتي بتقولها بصعوبه جدا وبالعافيه وبعد اهات وتنهدات هاتي كسك في بوقي وعملوا 69 وده المفضل ليهم جدا وعشان كمان حماتي جسمها مليان وصعب تعمل اوضاع فكانت مراتي هي اللي بتعمل كل حاجه ونزلوا لحس في اكساس بعض وبعدين مراتي قالت لامها ماما اقفي وفلقسي وده صعب جدا علي حماتي بس قامت من علي السرير ووقفت علي الارض وفقلست وسندت علي السرير ومراتي بدأت تلحسلها من ورا في كسها روحت قربت من مراتي وقولتلها حطي صباعك في طيزها بس مراتي بتقرف من الطيز جدا حتي وانا بنيكها ماتحبش الحس طيزها ولا اقرب منها وطبعا قالت لي لأ وحماتي في وادي تاني ولا حاسه بحاجه وبعد كده لقيت حماتي تقول لمراتي خلاص مش قادره اقف رجلي مش شايلاني مراتي قالت لها طب اعملي الوضع اللي يريحك ورجعت حماتي علي ظهرها تاني ومراتي بتلحس كسها وانا بقي وصلت لمرحله خلاص بدأت انقط وكانت حماتي مراتي جابو اكتر من مره قربت منهم وطلعت زبري قولت انزل عليهم وخلاص لان مراتي كانت رافضه تمام فكره انها تتناك قدام امها قبل كده ومع الوقت بقي عادي بعد كده وعملته كتير اول ما قربت وهما رجعوا تاني ل 69 وحماتي تحت ومراتي فوق قولتلها حطيه في بوقك شاورت ليه علي طيز امها وشهقت شهقه عمرها ماشهقتها معايا قبل كده ببص لقيت حماتي مدخله صباعها في طيز مراتي وعين مراتي قلبت بشكل غريب وشاورت لي تاني علي طيز امها بليته بريقي ويادوب الرأس لمست خرم طيز حماتي وانفجر اللبن غرق الدنيا وكانت اول مره في حياتي كلها من يوم ما اتجوزت اللبن ينطر علي وش مراتي لأنها كانت بتلحس في كس امها وما لحقتش اقولها اني بنزل ومقدرتش اقف اصلا علي رجلي وقعدت علي الكنبه اللي جنبهم ببص في وش حماتي لاقيتها مش في وعيها ومش حاسه بحاجه بصراحه خفت جدا وقول لمراتي انزلي كفايه كده مراتي ماردتش عليا ولسانها داخل خارج في كس امها وانا كل شويه عيني علي حماتي خايف يحصل لها حاجه ومراتي تقريبا هايجه جدا وحماتي ساكته ولا بتلحس ولا بتعمل حاجه مسكت اعصابي وقومت لمراتي كفايه كده امك مش قادره والساعه داخله علي سبعه وزمان اختك جايه بالعيال و مسكت مراتي من ايديها وقومتها بشويش ماكانتش قادره تقف وقولتلها كفايه كده اهدي شويه لقيتها بتقولي دخل زبرك مش قادره (وديه كانت اول مره في حياتي تقول زبرك عاده تقول دخله. هاته. وادهولي امصه.) بدون ذكر اسمه بس كان زبري لسه ماشدش وعشان متزعلش مني قولتلها حاضر فلقسي وفعلا فلقست وسندت علي السرير وبقي وشها لجسم امها ولحست كسها شويه وقومت مدخل زبري في كسها بشويش ببص لقيت حماتي فتحت عنيها وبتبص علينا وضحكتلها ومراتي في دنيا تانيه ونزلتهم في كسها واترمت مراتي علي السرير جنب امها والاتنين ملط وسبتهم ودخلت الحمام اتشطف ورجعت لقيتهم لسه نايمين ولقيت مراتي بتقولي ماما مش مصدقه انك بتحبه بشعر قولتلها ليه انا بعشقه بشعر وكان كس حماتي في شعر خفيف مش كتير ردت حماتي وقالت يعني كده كويس قولتلها طبعا مش زي بنتك سايباه اقرع وضحكنا وقولت لهم قوموا بقي البسوا هدومكم ردت حماتي اعمل حسابك هتبات معانا النهارده بصيت لمراتي قالتلي ماليش دعوه ............
ولنا بقيه
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
انا ومراتى مودى ماندو قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 34 01-23-2019 02:07 AM
حماتي ومراتي واحلا نيكا رافت قصص سكس المحارم 10 09-12-2018 11:23 AM
حماتى ومراتى على نفس السرير klbgare5 فضفضة و تجارب نسوانجي السكسيه 7 07-02-2018 07:31 PM
انا ومراتي Tottybix المواضيع المخالفه والغير مطابقه 36 06-20-2018 04:25 PM
فارس المرأة المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 10-21-2015 03:16 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
حماتى, ومراتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 03:16 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


صور احباب سكس ف الكس الابيضahmad 2232 site:bfchelovechek.ruقصص سكس سكسي مثير موقع نسومجيجوز اختى وعمايله الحلقه ٢٨قصص نيك واهات علي الهاتفقصص سكس شرموطة واحد بين مجموعة شبابقصص سكس مثيرة اول مرة تتناكقصص سكس جديده مصوره وقراءقصص سكس ازوجه القحبه متسلسلةصور سكسيهرضعالزوج صدرهافون خول مع مستريسصور سكس حوامل كس كبير مشعرقصص جنسية ممحونةسكس.ونحميله.بسرعاسكسممنوع عرض اكساسافلام سكس نار ماصصور جسم فلاحي مربربصور سكس نيك تبادل زوجات قحابنكت جارتنا وداعبة طيزي قصص سكسصور سكس نيك طيز كنداقصص السكس قصة جنس ممتع عربي ممتعقصه سكس من دمنهوركسي واجعني وعايز اتناك واااي احصور ازبار بالمقاساتقصص سكس محارم العائله كامل الاجزاءصور ازبار مشددهقصص نيك جماعي كامله الاجزا site:bfchelovechek.ruصور زبك بي الليلقصص سكس زوجة الدكتور وامها مع الشغال site:bfchelovechek.ruصورة سكس إسحاق مصورة بي احتراف قصص سيكسية و جنسيه لنسوان وبنات ومحارم و رجال برواية أصحابها قصص سكس محاريم مصطفى وامهمراتي تحب الشرمطهقصص سكس عربي منتديات كامله متسليلهلوعاوزتنيك اي ست تعمل ايةسكس اجنبي كاملة المتعمجموعه قصص سكس صفحه واحدهصور سكس مغربياتقصص سكس نيك من نسوانجي متسلسلهسكس نيكني فشختني زبك كبير اه قصصقصص اغتصاب محارم طيز منتديات نسوانجيقصص انا احب انيك وانتاك site:bfchelovechek.ruقصص منيوكات الطيز site:bfchelovechek.ruصور اطياز ارشيف نسوانجيسكس محارم عائلي قصص مصورةنيك بنات الملوكقصة كسي المحروم وجاري النياكقصص سكس محارم في الحظيرةقصص سكس مكتملة نسوانجي site:bfchelovechek.ruزوجه مربربه صلب كبيرقصص فتيات تنتك من الطيز بلدةصورسكس خلاءجوز اختى وعمايله الحلقه ٢٨قصص جنس لنسوان عراقيه محرومهقصص سكس مع بابا نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصه نيك خطيرلبن النيك صورسكس شامي محارم site:bfchelovechek.ruقصص سكس محارم وعامل البناءسكس صورة المرأة عريانمختارات قصص مكتوبه نيك ساخنه لواط رجال ينيك ولدقصص نيك زنقات ممتعهسكس المسك من الشنبورةلبنانيات شراميط محجباتحليب الزب اكس موفيزافلام سكس ام تعلم ابنها على ممارسة جنس site:bfchelovechek.ruقصص جنسيه الارشيف صفحه 29قصص نيك بنت عمي المتزوجهقصتي مع صاحبتي في السكن بوس وققصص سكس مصورة في الشغلتبادل سوفت اسيوطسكس لحس نيك بزع مكتووبقصص سكس محارم مصورة 2020قصص محارم انا ومرات خالي مكتملهقصص سكس نيك اختي وهي نائمهكوكتيل صور سكس اكساس واطياز بنات عربيقصص نيك الكتكوتهسكس.نسوانجي.ايمان.لبنانية.14صور شاب ينيك بنات خالتوقصص الوليه الهايجه اوي نسونجيقصص نساء تحب الشتايم في النيكقصص ل خرمانة نيكسكس بنات عراقي بنت تمارس العاده السريهكوكتيل صور طيز عربيهقصص سكس انا وجارتنا