منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 05-15-2019, 10:27 PM
قديم 05-15-2019, 10:27 PM
 
الصورة الرمزية لـ ميدو العرص
نسوانجي جديد
الجنس : سالب
الإقامه : طنطا
مشاركات : 12

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ ميدو العرص

الإقامة : طنطا
المشاركات : 12
الجنس : سالب
ميدو العرص غير متصل

افتراضي ولد فرفور وزوجه شمال وام زانيه تعريص من الاخر

وقفنا في الجزء الاول لما يحي قال لمراتي انه هيسلمني ليها حامل قام يحي خلاني امص زيه ومني مراتي بتبعبصني ف طيزي وانا حاسس اني تايه ف بحر متعه كبير وقامت مراتي قعدت ع الكرسي بتاع الانتريه وفتحت رجليها وفضلت تلعب في كسها وجالي يحي وقالي تعالي يا حلوه ومسكني من شعري وشدني وبقيت ماشي ع ايدي ورجلي لحد ما وصلت عند كس مراتي ال كان غرقان لبن من زب يحي وتلقائي لقيت نفسي بلحس وشفايفي في كس مراتي ضمتني مراتي برجليها وكتمت نفسي في كسها وفي لحظه لقيت زب يحي ابن عمي ال كان لسه بينيك مراتي دااااااخل في طيزي جيت اصرخ معرفتش كانت مراتي ضماني ع كسها وكاتمه صوتي ولقيت نفسي بدات اتجاوب مع الزب العملاق ده وبدأت اتدلع واطلع الانثي ال جوايا اااااه ااااااي ااااح اووووف اااااوووه ومراتي تضربني بالقلم وتخليني ابص ف عنيها وانا بلحس كسها وبتناك من الدكر ال ناكها من شويه كان طعم كس مراتي لذيذ اول مره الحسه وكان بطعم الزب اللذيذ مخلوط بطعم وريحه عسل الانوثه ال يدوخ تخيل انك بتلحس لبن رب ابن عمك من كس مراتك مخلوط بشهوتها وفي نفس اللحظه بتناك ااااه. ااااي بتناااااك ااااه بررراحححه ااااي الي اااوف ااح ااااه ااااه اااووووه بيوجعني يا مني ومني بتحسس ع وشي وتروح ضرباااني بالقلم و تقولي اخرصي يالبوه هي هي هييي وتحرك كسها ع وشي انا من المتعه لقيت زبي بينطر سرسوب لبن ضعيف اوي من غير ما المسه راحت مراتي مسكاني من شعري ونزلت وشي ع الارض وخلتني الحس اللبن ال زبي نطره ورجعتني تاني عند كسها وبصوت حنين قالت انتي مره صح هزيت راسي بنعم قالت مش عيزاكي تحسي بحاجه تانيه فضلت تتحرك وتتلوي وتحك كسها ف وشي وتتاوه اااااه اااي ويحي فضل يرزع ف طيزي جاااامد وفضل يشخرلي ف ودني ويزووم مع مراتي وكلنا بقينا صوتنا عالي اااااه اااااي اااي اوووف اااح ااااه ونطرت مراتي في وشي وجابهم يحي في طيزي وقام يحي نام في حضن مراتي وفضل يلعب ف بزازها وقالي تعالي نضف زبي بشفيفك روحت لحسته ومصيته لحد ما نضف قام من مكانه ولبس هدومه وقالي تعالي لبسني الجزمه والشراب بصيتله بنظره رفض قامت مراتي جات عندي وحضنتني من ضهري وهمست في ودني وقالت اسمع الكلام دا دلوقت جوزك يا حلوه وراحت بايساني من رقبتي انا لقيت نفسي بنزل ع الارض تحت رجل يحي وبلبسه ولما خلصت راح واخد مراتي ف حضنه وباسها بوسه طويله وخرج من البثشقه ومراتي دخلت نامت وقالت روق الشقه واغسل المواعين وجهز الاكل وصحيني بقولها وانتي ..قالت انا .. انا حاامل يابني مينفعش اشتغل يلا روح المهم دخلت نامت وانا بقيت زي الخدام في البيت وبعد ٩شهور ولدت مراتي وامي ولدت قبلها بفتره ماما جابت بنت ومراتي جابت ولد مش من صلبنا اه لكن اتسجلو باسمنا وفي مره ومراتي قاعده قدام البيت بترضع الولد وصدرها باين لقيت شاب بيصورها من الشباك بتاع جرانا. والغريب كمان انه صغير يعني يادوب ١٥ او ١٦ سنه فضلت قاعد بتفرج بطبيعتي لان من صغري وانا بتفرج بس المهم بعد فتره كدا مراتي لقيتها صاحيه بدري وبتلبس هدومها بقولها ع فين قالت رايحه الطابونه ال هو فرن العيش قالت خد بالك من الولد لحد ما اجي قلت اوك وبعد ساعه لقيت التليفون بيرن رقم غريب بيتصل طنشت مره واتنين والتالته فتحت سمعت صوت مراتي اااه ااوف ااااح وحد بيقولها سمعي جوزك يالبوه وقام قالي مراتك عندي في الفرن بتتناك ومش هترجع الا العصر يعني هي قليله الادب واحنا هنربيها كل دا وانا سامع مراااتي اااااه ااااي لا لا لا هنا بيوجع ااااه طب برراااااحححححه ااااي متعضش طيب اه اه ااااااااااااه فضلت قاعد في الشقه لحد العصر مع البيبي الصغير وبعد العصر دخلت مراتي عليا من غير طرحه وشعرها منكوش ورقبتها عليها اثار عض ومش لابسه اندر ولا سنتيان جريت عليها وقلت ايه عمل فيكي كده قالت انا كنت واقفه في الطابور بتاع العيش ولقيت واحد جه اتحرش بيا ودخل قدامي وحد العيش ومشي وجه واحد تاني نفس النظام فقلت للراجل انت مبتفهمش وبتمشي الناس ال تبعك بس انا هوريك ورحت دخلت جوا الفرن ع اساس هعد العيش لنفسي لما دخلت الراجل قالي اطلعي برا قلت مش هطلع قبل ما احد العيش وزقيته فوقع وانا وقعت فوقه راح جايبني تحته ونازل فيا بوس قدام الناس حاولت اهرب منه قالي وحات امك ياكس امك ما هتخرجي من هنا الا متناكه وشالني ودخلني اوضه جوا كدا كان فيها سرير زقني عليه وطلع سكينه وقلعني البنطلون والاندر وقطعهم ورماهم وشد الطرحه ومكنتش لابسه سنتيانه لقيته بيمص ف حلمه بزازي من فوق الهدوم وهو نايم فوقي انا ضعفت وسلمت نفسي ف قولت وانا بتدلع اااااه هقول لجوزي لقيته طلع تليفونه صورني بيه الاول ورن عليك قبل ما يدخل زبه ف كسي وسمعك صوتي وانا بتناك ولما جابهم ف كسي لقيته طلع من الاوضه وقفل عليا وخرج وفجأه كدا لقيت عمك اخو ابوك الحاج حسن داخل عليا وبيشمر في الجلابيه بتاعته وبيقرب مني وانا برجع لورا وصوتي مبحوح وبقوله ايه كدا مينفعش لحد ما لقيت نفسي سانده بضهري ع الحيطه ولسه بقوله انا مرات ابن اخوك لقيت شفيفه بتمص شفيفي وايده بتلعب ف كسي. ولقيته زانقني جاامد بجسمه وزبه بيحك ف كسي من فوق السروال ملحوظه عمي دا يبقي ابو يحي ال حبل مراتي المهم لقيت نفسي بمد ايدي ع زبه احسس عليه ويارتني ما حسست قلتها ليه قالت دا زي عمود النور ايه. ده كبير اوي ولقيته زقني ع الارض ومن غير اي مقدمات دخل زبه في كسي وناكني وفضل يرزع ف كسي وانا بتلوي تحته زي الافعي وبلعب ف بزازي فضل ينيك فيا ساعتين وجابهم ف كس مراتك حبيبتك اربع مرات .وفي الاخر جابلي العيش .. وراحت حضنتني وقالت انا عيزاك تدوق كسي النهارده هيبقي طعمه حلو وراحت مسكاني من شعري ومنزلاني ع ايدي ورجلي وشدتني ع كسها لقيت رجليها فيها اثار عض ومص فوق الركبه قلت ده من ايه شدتني اكتر ع كسها وقالت اااه حبيبي دول كانو بياكلوني عمك و الراجل كانو بياكلو فيا ااااه وراحت نطرت لبنها وشهوتها ال مخلوطه بشوتهم ف بقي وع وشي راحت ضرباني بالقلم وقالت جهزت الاكل قلت ايوا قالت شاطر يلا ناكل عشان جعانه ورحنا كلنا واليوم خلص وبعد فتره من الزمن وطبعا كل ده انا زبي ما لمسهاش ولا هي لمسته لانه صغير حوالي ٣ او ٤سم ومش بيقف بشكل سليم لقيتها بتتكلم ف الفون و بتقول طب انا عايزاك تيجي انهارده تعملي حاجه كدا ف المطبخ و شويه وقالت دا انت هتبقي شقي اوي ههههههههههه عموما هستناك ولما قفلت قلتها مين دا قالت دا الواد منصور ابن عم ربيع جارنا عايزاه يجي يركبلي الانبوبه وبدلع ومحن قالت اصليها ناشفه وانا طريه وناعمه وقربت صدرها من وشي و عيني بتبص ع الفرق ال بين صدرها قالت ولا ايييه يا دكري وراحت ضرباني ع قفايا قلت اه صح قالت شاطر خد يلا الفون ورن عليه خليه يجي مسكت الفون ورنيت عليه قلت تعالي يا عم ركبلنا الانبوبه قال حاضر هاجي وهركبا جامد و شويه والجرس رن قالت قوم يا خويا افتح الباب روحت افتح لقيته نفس الولد ال كان بيصورها ف الشارع وهي بترضع الولد حسيت بنشوه غريبه المهم دخلته ع المطبخ وجات مراتي قالت اياااك تدخل المطبخ طول ماهو هنا واياااك تمشي او تتحرك من مكانك ال ف الصاله هزيت راسي بالموافقه ودخلت هي وراه وبعد دقايق معدوده سمعت صوت تنهيد ونفس عالي وبوس بعد كدا تنهيد واهااات مكتومه بعد كدا ااااهااااات ثم اهاااااات ثم اااهااااااات. تتبعها اهاااات وبعد حوالي نص ساعه خرج الولد وهو بيقفل زراير البنطلون وخرج ودخلت عليا مراتي ووشها مليان من لبن الولد وجات جمبي وقالت شطور وبتسمع الكلام وهديتك هخليك تلحس اللبن ده من ع وشي وقبل ما اتكلم راحت حاطه شفيفها ع شفيفي وبدات تمص وتتف ف بقي ولقيت نفسي بلحس وانا مبسوط وجسمي حاسس بمتعه رهيييبه لحد وشها ما نضف ولقيتها بتقول الولد نزل كتير ف كسي وع وشي قلت هو اصلا بيعرف ينيك قالت دا دا ارجل منك دا انا لو مش باخد منع الحمل كنت حبلت منه قوم قوم اكنس الشقه ورتبها كدا واعمل حسابك انا لقيت شغل وهشتغل وعايزاك تقعد ف البيت قلت فين الشغل دا قالت هشتغل رقاصه ف افراح شعبيه ولما اتمكن هشغلك معانا قلت بس كدا .... قالت مبسش انا مش باخد رايك انك بعرفك بس وسابتني ودخلت تنام وتاني يوم بليل قالت انا رايحه شغل في حفله العزبه ال جمبنا جهز نفسك عشان تيجي تتفرج وخرجت ورجعت معاها بدله رقص خليعه جدا وقالت ايه رأيك يا راجلي قلت اكيد تجنن وبقيت متشوق جدا للسهره دي وبليل جه الباص وركبنا ورحت قعدت ف الصف الاول من المسرح وفي انتظار نمرة مني مراتي
مستني التعليقات عشان التكمله لسه في حاجات روعه هتعجبكم بس محتاج تشجيع
قديم 05-15-2019, 10:34 PM
قديم 05-15-2019, 10:34 PM
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني
امبراطور الادب الجنسي
الجنس : ذكر
الإقامه : في بلدي الجميل
مشاركات : 9,682

امبراطور الادب الجنسي
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني

الإقامة : في بلدي الجميل
المشاركات : 9,682
الجنس : ذكر
شوفوني غير متصل

افتراضي رد : ولد فرفور وزوجه شمال وام زانيه تعريص من الاخر

اجزاء القصص تنشر على الموضوع الاصلي وليس كل جزء بموضوع منفصل

اضف هذا الجزء على شكل رد ( تعليق ) على الجزء الاول وابلغنا بذلك لنقوم بالدمج

التبليغ على موضوع التبليغات الخاص بقسم القصص ( الرابط ظاهر في توقيعي )

اغلاق
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
ولد فرفور وزوجه شمال وام زانيه تعريص من الاخر جزئين ميدو العرص قصص سكس المحارم 12 06-17-2019 03:46 AM
الحب والحنان المواضيع المخالفه والغير مطابقه 6 08-11-2014 12:28 AM
الحب والحنان المواضيع المخالفه والغير مطابقه 10 08-11-2014 12:27 AM
الحب والحنان المواضيع المخالفه والغير مطابقه 13 08-11-2014 12:27 AM
الحب والحنان المواضيع المخالفه والغير مطابقه 17 08-11-2014 12:19 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الاخر, تعريص, سلام, سائحه, فرفور, وزوجه
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 01:51 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص سكس محارم الخال النياك وبنت اختهسكس اجنبي ذات صلة 4kقصص نيك مع زوجه جاري ومهااقصص سماح واخته احلام سكسازبار متغطية عاوزةقصص سكس محارم حصرية site:bfchelovechek.ruفون شرموطه بلديقصص اختصاب منقبهقصص سكس ايمن وعمته الجزء الاخيرتصوير حلقتات سكس كاميرا كاشيقصص نيك عربي طويلة واهاتلحظات ساخنة مع احلى النساء منتدى نسوانجي قصص نيك محارم نيك بلارحمهتحميل‎ ‎صوت‎ 3gpنيك لونا حسن site:bfchelovechek.ruبتني نك عمري 10 سنيأبحث عن موجب في المغربصور كس شرموطة هايج افنديناصورسكس عربي مثيره وجامده توقف زبقصص تعريص مع صاحب محللذه النيك قصصسكس فحياتكافلأم رقص تأسكسقصص سكس محارم رجل خولشراميط تتناك من صاحب الشغل بالفلوسهاني شاكر بيه وتتناكقصص سكس انا شرموطه وعايزه اتناكمقاطع نيك مولعه لمتزوجات شراميطنيك سالب فونسكس محارم تونسيقصص سكس محام بتولقصص جنسية مصور هيجانصور سكس اجنبي نيك شبمﻻتقصص العايله الشرموطه والمدرس النياكقصص بنات تنتاك بالخيار و الموزناكتني المسترجلةانا بنت تدي تعرف علئ وحد يحكني سكس علي وتس تجربتي مع السحاقصور سكس ميت ارتقصص نيك انا واخي نسونجي site:bfchelovechek.ruقصص سكس محارم نسوانجي site:bfchelovechek.ruسكس 1222 صورقصص وصور نيك وسكس محارم في السفر site:bfchelovechek.ruقصتي وأنا أبوس بزازهامجموعه صور سكس محارم منتديات جنس دوت نتصور سكس امامي ثلاثة سحقيات قصص سكس محارم ميدونيساء تتدوس زب بقدامهاقصص سكس نسوانجي خول مراتي ساديه site:bfchelovechek.ruقصص سكس مثيره وكامله نيك جماعياكساس علميهقصص ليلة الدخلة اهاااات مثيرةصور طيزيكيف امسك طياز مدرستى فى الدروس العامةاطباء سكسين صورcanciones de amor مترجمصور كس اخت زوجتيصور sex ملابس نوم جنسية مثيرة قصص سكس عنيف لحس البظر مكتوبةاحلي كسقصص سكس بنات قوه مثيرهنيك المكسوفينقصص نيك متعبcache:anWv0xFz8doJ:https://detki-52.ru/showthread.php?t=320084 قصص فتيش قصص سكس للكس التعبانقصص نيك مصريه في فنادققصص سكس نار كيف رضعع اديها وناك كسهاصور البلدى الأسمر نسوانجىقصص سكس مع القاضيفيديو نيك يريحني اه تعبانه قصص سكس الولد عور خالته منتدى نسوانجيقصص سكس كامله وجديدهقصص سكس الجيران المنقبهاكساس نظيفة سكس عربي طلب جديد مكتبةقصص سكس متسلسه اهقصة سكس محارم مع الجدربطوها وناكوها افلام سكس عربيسكس رحقصه ومغامرات زوجه سكسقصص مصوره جنسيه حلقات نسوانجي سكسيه قصص سكس مدرسه البناتقصص سكس محارم عربي صفحه ٨٥قصص سكس ارشيف familyقصة اناشرموطه اي شخص بنيكني اه اه اهقصص سكس متسلسه اب يعلم ابن انيكزوجتي تتناك من زميلهاتحميل قصص سكس سونيا الجزي الاخيرقصص جامده اقلعي الكلوتصور ناديا الشيميلقصص نسونجي دياثة محارمقصص فض كساس نار وايلاج الزبسكس شارع السودان نسوانجيسكس الفيزونقصص سكس محارم جديد فى القاهرةقصص سكس رجل وخطيبتوشرامیط فی غایت الجمال